Polestar cube in Gothenburg

Het gebouw sprankelt in de grijze kantooromgeving waar Volvo al sinds eind jaren zestig is gehuisvest. Het kraakheldere witte glas aan de buitenkant van de Polestar Cube en de verlichte logo’s symboliseren de rol van een leidende ster in design en technologie binnen de Volvo Car Group. “Minimalistisch, avantgardistisch design vormt de kern van dit nieuwe merk en dat betreft niet alleen onze auto’s, maar ook de manier waarop we met onze klanten omgaan,” aldus Thomas Ingenlath. “Design speelt een rol in hoe we ons voelen en intern samenwerken. Met het nieuwe hoofdkantoor beoogden we een bestaande structuur te transformeren tot een nieuw, modern gebouw op de Volvo Car-campus, dat niet alleen onze merkwaarden tot uitdrukking brengt, maar ook een inspirerende en aantrekkelijke werkplek is voor ons wereldwijde team. In China wordt binnenkort een andere architecturale uitdrukking voltooid, namelijk bij het Polestar Production Center in Chengdu. In slechts een jaar tijd hebben we ons al gevestigd als een internationaal merk met een wereldwijde voetafdruk.”

in deze editie

We konden het niet nalaten om de vernieuwde XC90 een plekje op de cover te geven van de nieuwe uitgave van Volvodrive Magazine. Nummer 48 is een gevarieerde editie geworden met een verhaal over de de XC60 T6 in de States, terug in de historie met de PV60, die ook Amerikaanse trekjes vertoont. De aankondiging van de vierde editie van Volvodrive Treffen en een reportage betreffende het ophalen van de eerste V60 T8 voor de Nederlandse markt. Verder het laatste Volvo-nieuws. In de eerste week van maart in je brievenbus en verkrijgbaar in de schappen van je gespecialiseerde boekenshop.

Aanbevolen

Algemene voorwaarden